خبرهای داغ:
رئیس هیئت امنای کمیته امداد مطرح کرد

خودکفایی ۱۰۰ هزار مددجو در سال‌جاری 

تبریز- رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به رویکرد کمیته امداد در توانمندسازی نیازمندان و رونق تولید گفت: سال گذشته کمیته امداد جشن خودکفایی را برای ۱۰۰ هزار مددجو برگزار کرد و امسال برنامه جشن خودکفایی برای ۱۱۰ هزار نفر را در نظر داریم.
کد خبر: ۹۶۳۶۴۳۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، آیت‌الله محسن کازرونی ظهر امروز در آیین تجلیل از خیریه ها و تشکل های مردمی آذربایجان شرقی در تبریز، اظهار داشت: خیران باید به عظمت کار خود پی برند و بدانند که دستگیری از نیازمندان چقدر قابل افتخار است.

وی با بیان اینکه تشکیل مرکز خیریه در جامعه و کار خیر جمعی، تعاون بر تقوا و بر است، افزود: اگر کار خیر و احسان جمعی باشد، جامعه را پاکیزه و مطهر می‌کند

رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) با اشاره به آیات قرآنی و روایات معصومین پیرامون کار خیر و احسان گفت: خداوند وعده داده که اگر تقوا و بر جمعی باشد، برکات خود را نازل می‌کند و خیر و احسان نیز همان دعوت به تقوا است.

آیت الله کازرونی اضافه کرد: در کارهای خیر جمعی، استعدادهای جامعه شکوفا می‌شود و بزه‌ها و آسیب های اجتماعی کاهش می‌یابد فلذا ارزش کار خیرین اینجا معلوم می شود.

وی، اشتغالزایی را از اولویت های مهم کمیته امداد برشمرد و خاطر نشان کرد: سال ۹۹ کمیته امداد امام خمینی(ره) یک سوم کل اشتغال کشور را ایجاد کرده بود و این آمارهای امیدوارکننده در سال های اخیر وجود داشته است.

رئیس هیئت امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) در پایان بیان داشت: دستبوس همه خیرین هستیم که از مال و وقت خود گذشتند در خدمت محرومین قرار دادند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار